Sunday 5 February 2012

DiabeHerb


 KHABAR GEMBIRA UNTUK PENGIDAP KENCING MANIS DAN DARAH TINGGI


Kencing manis biasanya meninggalkan simptom seperti darah pekat yang sukar mengalir, kebas-kebas, mudah mengantuk, cepat dahaga, kerap kencing, kehilangan berat badan, lemah tenaga (termasuk tenaga batin), kabur penglihatan, kerosakan sel-sel kulit yang akhirnya menyebabkan luka dan kudis yang sukar sembuh. DiabeHerb merupakan rumusan bahan semulajadi yang digunakan secara tradisional untuk memberi perlindungan maksima ke atas penyakit kencing manis dan darah tinggi, menambah tenaga, menghilangkan letih, melawaskan pembuangan air kecil dan melegakan sakit pinggang.

INDIKASI :

* Lumrahnya adunan DiabeHerb akan bertukar rasa menjadi lebih kemasam-masaman dari masa ke semasa. Namun ianya bukan perubahan kualiti produk, bahkan lagi masam lagi berkesan.

* Bagaimanapun jika terdapat kulat ianya tidak lagi boleh digunakan meskipun jangka tamat tempoh masih lagi sah. Oleh itu bagi mengelak terjadinya kulat, digalakkan menyimpan di dalam peti sejuk dan jangan biarkan terdedah dengan kepanasan melampau. (Simpan di tahap suhu bilik).

CARA MINUM :

* 2 kali sehari 50ml setiap kali minum.
* Baik diambil sebelum sarapan dan sebelum makan malam. Jika mengambil lain-lain ubat sebaik-baiknya ambil Diabeherb 1 jam sebelum.


NOTA PENTING!!!!

* JANGAN GONCANG
* JAUHKAN DARI KANAK-KANAK
* SIMPAN DI TEMPAT DINGIN DAN KERING PADA SUHU BILIK
* JIKA PENYAKIT BERLARUTAN DAPATKAN NASIHAT DOKTOR. INI ADALAH PERSEDIAAN TRADISIONAL

No comments:

Post a Comment