Monday 13 February 2012

TAHNIAH DCL!!!

Assalamualaikum kepada semua pembaca Bloq diAnA cAntEk... Pada hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua satu berita baik yang membuat saya dan TEAM CANTEK semua berbangga menceburkan diri dalam bisnes ini kerana Syarikat DCL (De Classic Life (M) Sdn Bhd) buat kali ke-3 berturut-turut dapat merangkul ANUGERAH BEST BRANDS CATEGORY MULTILEVEL MARKETING 2011 BY THE BRANDLAUREATE SME's CHAPTER AWARD 2011 yang bertempat di Sunway Resort Hotel pada 12 Januari 2012.

Jadi, kalau anda masih berfikir-fikir samada untuk menggunakan produk DCL atau tidak...HENTIKAN!!! Tetapi teruskan sahaja menggunakan produk ini..anda tidak akan rugi apa-apa...PASTI!!!

Jenama produk DCL di iktiraf seluruh dunia...jangan ragu-ragu untuk anda join bisnes hebat ini...sebab ini syarikat yang di terajui oleh 100% Bumiputera & Islam..Kalau kita sendiri tidak menyokong syarikat kita...siapa lagi kan???

Jangan tunggu lama-lama untuk buat keputusan untuk sertai saya dan TEAM CANTEK dalam bisnes MENANG DUNIA MENANG AKHIRAT ini!!!


Just give me a call or sms at 017-7714134
Anda juga boleh email saya dianacantek@gmail.com




I'M PROUD BE THE DCLians...

and YOU???

No comments:

Post a Comment